DSpaceUnipr DSpaceUnipr
      Le Biblioteche dell'Università    |    Periodici elettronici    |    Banche dati    |    Cataloghi online

DSpace a Parma >
Tesi di dottorato e di master >
Economia, Tesi di dottorato >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1889/4004

Title: Factors influencing consumers’ adoption of electronic shopping: findings from a meta-analysis
Authors: Maestripieri, Silvia
Publisher: Universita' di Parma. Dipartimento di Scienze economiche e aziendali
Document type: Doctoral thesis
Titolo del dottorato o master: Dottorato di ricerca in Economia e management dell'innovazione e della sostenibilità
Issue Date: 17-Mar-2020
Condizioni di accesso: © Silvia Maestripieri, 2019
Appears in Collections:Economia, Tesi di dottorato

Files in This Item:

File Description SizeFormatVisibility
Dissertation_Silvia Maestripieri.pdfTesi di Dottorato3,11 MBAdobe PDFavailable from: 1/4/2021
Relazione sulle attività svolte_Silvia Maestripieri.pdfRelazione sulle attività svolte140,88 kBAdobe PDFNot available
Dichiarazione Tesi Dottorato_Silvia Maestripieri.pdfDichiarazione per la consegna687,16 kBAdobe PDFNot available


This item is protected by original copyright



Items in DSpaceUnipr are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


Share this record
Del.icio.us

Citeulike

Connotea

Facebook

Stumble it!

reddit


 

  Browser supportati Firefox 3+, Internet Explorer 7+, Google Chrome, Safari

ICT Support, development & maintenance are provided by CINECA. Powered on DSpace Software
CINECA