DSpaceUnipr DSpaceUnipr
      Le Biblioteche dell'Università    |    Periodici elettronici    |    Banche dati    |    Cataloghi online

DSpace a Parma >
Tesi di dottorato e di master >
Lettere, Arti, Storia e Società. Tesi di dottorato >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1889/3850

Title: Emotions and student agency in classroom interactions
Authors: Canovi, Gabriella
Publisher: Università degli studi di Parma. Dipartimento di Discipline umanistiche, sociali e delle imprese culturali
Document type: Doctoral thesis
Titolo del dottorato o master: Dottorato di ricerca in Psicologia
Issue Date: 15-Mar-2018
Condizioni di accesso: © Gabriella Canovi, 2018
Appears in Collections:Lettere, Arti, Storia e Società. Tesi di dottorato

Files in This Item:

File Description SizeFormatVisibility
2019tesiCanovicorretta.pdf1,77 MBAdobe PDFView/Open
RELAZIONE FINALE CANOVI.pdfrelazione finale759,44 kBAdobe PDFNot available


This item is protected by original copyright



Items in DSpaceUnipr are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


Share this record
Del.icio.us

Citeulike

Connotea

Facebook

Stumble it!

reddit


 

  Browser supportati Firefox 3+, Internet Explorer 7+, Google Chrome, Safari

ICT Support, development & maintenance are provided by CINECA. Powered on DSpace Software
CINECA