DSpaceUnipr DSpaceUnipr
      Le Biblioteche dell'Università    |    Periodici elettronici    |    Banche dati    |    Cataloghi online

DSpace a Parma >
Tesi di dottorato e di master >
Economia, Tesi di dottorato >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1889/2557

Title: Indicazioni Geografiche, Strategie di Differenziazione e Politiche per il Consumatore
Authors: Capelli, Maria Giacinta
Publisher: Universita' di Parma. Dipartimento di Economia
Document type: Doctoral thesis
Titolo del dottorato o master: Economia
Issue Date: Mar-2014
Condizioni di accesso: © Maria Gacinta Capelli, 2014
Appears in Collections:Economia, Tesi di dottorato

Files in This Item:

File Description SizeFormatVisibility
CAPELLI - TESI DOTTORATO IG STRAT DIFFERENZIAZIONE E POLITICHE CONSUMATORE.pdf1,66 MBAdobe PDFrestricted to University of Parma users


This item is protected by original copyright



Items in DSpaceUnipr are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


Share this record
Del.icio.us

Citeulike

Connotea

Facebook

Stumble it!

reddit


 

  Browser supportati Firefox 3+, Internet Explorer 7+, Google Chrome, Safari

ICT Support, development & maintenance are provided by CINECA. Powered on DSpace Software
CINECA