DSpaceUnipr DSpaceUnipr
      Le Biblioteche dell'Università    |    Periodici elettronici    |    Banche dati    |    Cataloghi online

DSpace a Parma >
Tesi di dottorato e di master >
Lettere, Arti, Storia e Società. Tesi di dottorato >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1889/2522

Title: Let’s learn together! The acquisition of Observational Learning repertoires as a function of peer-yoked contingencies in children with autism and other developmental disabilities
Authors: Artoni, Vanessa
Publisher: Università degli Studi di Parma. Dipartimento di Psicologia
Document type: Doctoral thesis
Titolo del dottorato o master: Dottorato di ricerca in Psicologia
Issue Date: 2014
Condizioni di accesso: © Vanessa Artoni, 2014
Appears in Collections:Lettere, Arti, Storia e Società. Tesi di dottorato

Files in This Item:

File Description SizeFormatVisibility
Vanessa Artoni.pdf5,07 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in DSpaceUnipr are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


Share this record
Del.icio.us

Citeulike

Connotea

Facebook

Stumble it!

reddit


 

  Browser supportati Firefox 3+, Internet Explorer 7+, Google Chrome, Safari

ICT Support, development & maintenance are provided by CINECA. Powered on DSpace Software
CINECA